Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Fotbalové MS letos k televizi přitáhne až 30 miliard lidí

Redakce MAM29. 6. 2006

Fotbalové mistrovství světa by podle odhadů mělo k televizním obrazovkám přitáhnout přibližně 30 miliard diváků a překonat tak rekord z předchozího finálového turnaje v Japonsku a Korejské republice. Asijský šampionát před čtyřmi lety sledovalo 28,8 miliardy lidí.
“Sledovanost a podíl na trhu jsou výrazně vyšší než v roce 2002, některé země lámou rekordy každý den,” řekl Dominik Schmid ze švýcarské společnosti Infront, která prodává vysílací práva. “Výzkumy rovněž ukazují, že mistrovství světa sleduje o 40 procent více žen než před čtyřmi lety,” dodal s tím, že do výsledků se započítávají i fanoušci, kteří se na zápasy dívají na obřích obrazovkách.
Fotbal přitahuje velkou pozornost i v zemích, které své zástupce na turnaji v Německu nemají. Osmifinálový zápas Anglie – Paraguay například v Číně sledovalo 62,9 milionu lidí, což je více, než kolik žije obyvatel v obou hrajících zemích.
Podle Schmida sledovalo před čtyřmi lety finále mezi Německem a Brazílií 1,1 miliardy televizních diváků, což tehdy představovalo přibližně každého čtvrtého člověka na zemi. “Nejsem si jistý, zda to tentokrát může být ještě víc. Myslím, že tohle je maximum, které je možné dosáhnout, ale uvidíme,” dodal.

×

ČTÚ rozhodne

Starší článek

Prima se dohodla s regiony na pokračování spolupráce

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více