Fotbalové mistrovství světa by podle odhadů mělo k televizním obrazovkám přitáhnout přibližně 30 miliard diváků a překonat tak rekord z předchozího finálového turnaje v Japonsku a Korejské republice. Asijský šampionát před čtyřmi lety sledovalo 28,8 miliardy lidí. Sledovanost a podíl na trhu jsou výrazně vyšší než v roce 2002, některé země lámou rekordy každý den, řekl Dominik Schmid ze švýcarské společnosti Infront, která prodává vysílací práva. Výzkumy rovněž ukazují, že mistrovství světa sleduje o 40 procent více žen než před čtyřmi lety, dodal s tím, že do výsledků se započítávají i fanoušci, kteří se na zápasy dívají na obřích obrazovkách.*
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?