Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Brněnský veletržní kalendář bude příští rok bohatší o čtyři akce

Redakce MAM27. 6. 2006

Brněnské výstaviště nabídne příští rok vystavovatelům a návštěvníkům nejméně čtyři novinky. Ve spojení s veletrhy Go a Sportlife to bude dvakrát do roka projekt Golf, únorový Styl/Kabo doplní prezentace kosmetiky a technických textilií a v rámci veletrhu Invex-Digitex přibude projekt Media hall. Další dvě akce jsou v jednání, zatím je o nich předčasné hovořit, řekl ředitel společnosti Veletrhy Brno Jiří Škrla.
Veletrhy Brno ovládají asi 60 procent českého výstavnického trhu, každoročně pořádají okolo 40 akcí. Mezi největší loni patřily například stavební veletrhy, kde vystavovatelé zabrali víc než třetinu hrubé výstavní plochy, nebo strojírenský veletrh a Autosalon. Letos do veletržního kalendáře přibyla odborná novinka Top Technology, která sdružuje obory vyčleněné právě ze strojírenských veletrhů.
V příští sezoně chce dát společnost důraz i na akce pro laickou veřejnost. Důkazem je například projekt Golf. “Chceme tak podpořit prezentaci Česka jako důležité golfové destinace a zároveň přispět k masivní prezentaci golfu na veřejnosti,” přiblížil Škrla. Proto bude Golf součástí veletrhů turistiky Go&Regiontour i veletrhu Sportlife. Dvakrát do roka plánují Veletrhy i rozšíření módních veletrhů Styl/Kabo. Novinka Cosmetics se zaměří na kadeřnictví a kosmetiku, Clutex má prezentovat obor technických textilií a bytového textilu.
Poslední ze zveřejněných novinek souvisí s jednou z vlajkových lodí brněnského výstaviště, veletrhem Invex-Digitex, a nese název Media hall. “Stávající rozvoj veletrhu směrem k digitálním a multimediálním technologiím tvoří východisko pro profilaci brněnského výstaviště jako multimediálního centra,” doplnil ředitel.
Veletrhy Brno loni hospodařily se ztrátou 3,2 milionu korun. Tržby se zvedly o 40 milionů na 1,56 miliardy. Majoritním vlastníkem je z více než 60 procent německá Messe Düsseldorf, téměř 34 procent drží město Brno. Zbytek akcií připadá na drobné akcionáře. Firma provozuje areál o rozloze 667 000 čtverečních metrů se 16 pavilony.

×

Nova: Ředitelem zpravodajství a publicistiky bude Ondráček

Starší článek

Tvujdum.cz spouští inzerci nemovitostí i pro soukromé osoby

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více