Zapojte se do boje proti AIDS

9. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Zapojte se do boje proti AIDS
Dočasně „vylepšenou“ sochu Karla Hynka Máchy mohly spatřit stovky zamilovaných 1. května na pražském Petříně. Právě tam Česká společnost AIDS pomoc (ČSAP) happeningem „Láska může i zabíjet“ upozorňovala na rekordních 90 loni nově diagnostikovaných případů HIV infekce. Česká společnost AIDS pomoc ve spolupráci s reklamní agenturou TBWAPraha připravuje osvětovou kampaň, která by měla obecné povědomí o rizicích nákazy virem HIV výrazně prohloubit. Kampaň by měla odstartovat počátkem letošního léta.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.