Poté, co minulý pátek začalo mistrovství světa v hokeji, zvýšily se průměrné týdenní podíly v hlavním večerním čase i přes celý den pouze ČT2, která zápasy šampionátu vysílá. Naopak v obou sledovaných časech si pohoršila ČT1 a Prima. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření Mediaresearch.
V hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 stoupl podíl ČT2 o 1,4 bodu na 8,3 procenta. Polepšila si i Nova, a to o sedm desetin bodu na 44,3 procenta. ČT1 v průměru sledovala pětina lidí před obrazovkami, což je méně o 1,5 procenta oproti týdnu předtím. Podíl Primy klesl o půl bodu na 22,4 procenta.
Podíl na celodenní sledovanosti stoupl pouze ČT2, a to o 1,4 bodu na 8,5 procenta. ČT1 si pohoršila o půl bodu na 20,3 procenta, Prima pak o tři desetiny bodu na 22,1 procenta; pro Primu je to letos třetí nejlepší výsledek. Novu sledovalo v průměru 42,2 procenta diváků u obrazovek, což je méně o dvě desetiny bodu ve srovnání s předminulým týdnem.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu opět odvysílala pouze Nova. Nejvíce diváků bylo zvědavo na pondělní Televizní noviny, bylo jich asi 2,8 milionu, což představuje 33,3 procenta dospělé populace.
Zhruba o polovinu diváků méně zhlédlo nejsledovanější pořad Primy, kterým byl další, čtvrteční díl druhé řady ságy Rodinná pouta. Na ČT1 nejvíce lákaly Události, v pondělí si je vybralo necelých 1,4 milionu diváků. Z nabídky ČT2 zaujal nejvíce hokej – páteční utkání mezi Lotyšskem a Českou republikou si nenechalo ujít zhruba 900.000 sportovních fanoušků.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?