Za erotikou v pátek

22. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Za erotikou v pátek
Při návštěvách internetových stránek s erotickým obsahem upřednostňují Češi stále nejvíce páteční odpoledne. Podle zjištění monitorovací služby Navrcholu.cz z portfolia firmy Internet Info přichází v poslední pracovní den na tyto weby 16,57 % uživatelů, nejmenší zájem o virtuální erotiku je naopak v sobotu (12,33 %). Ve srovnání s loňskými lednovými daty zesílila návštěvnost právě v odpoledních, ale také v pozdních večerních hodinách. Zatímco v úseku od pondělí do čtvrtka návštěvnost erotických stránek meziročně mírně klesla a v sobotu stagnovala, růst zaznamenal pátek a neděle.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.