Wrigley jde na Yahoo! link

2. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

07obr_Wrigleys.jpg


Výrobce žvýkaček Wrigley dělá ve Velké Británii první kroky směrem k on-line reklamě. Uzavřel roční kontrakt o sponzoringu umístěném na Yahoo! Music. Wrigley zde spustí vlastní službu The Extra Venue, která bude spočívat v nabídce hudebních klipů, rozhovorů s hudebníky, lifestylových témat a službě video on demand. TV spoty a ukázky printů umístí také na své domovské stránky, na něž pak bude Yahoo! odkazovat. Marketingový ředitel Wrigley Toby Parker k nové strategii uvedl, že cílem je pozice značky jako klíčového partnera v oblasti zábavního a hudebního průmyslu. Podpis smlouvy s Yahoo zprostředkovala mediální agentura MediaCom. První reklamní obsahy na webu se objeví 2. května.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.