Výrobce žvýkaček Wrigley dělá ve Velké Británii první kroky směrem k on-line reklamě. Uzavřel roční kontrakt o sponzoringu umístěném na Yahoo! Music. Wrigley zde spustí vlastní službu The Extra Venue, která bude spočívat v nabídce hudebních klipů, rozhovorů s hudebníky, lifestylových témat a službě video on demand. TV spoty a ukázky printů umístí také na své domovské stránky, na něž pak bude Yahoo! odkazovat. Marketingový ředitel Wrigley Toby Parker k nové strategii uvedl, že cílem je pozice značky jako klíčového partnera v oblasti zábavního a hudebního průmyslu. Podpis smlouvy s Yahoo zprostředkovala mediální agentura MediaCom. První reklamní obsahy na webu se objeví 2. května.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).