Vyhlášen druhý ročník soutěže Časopis roku 2005

24. 5. 2006 10:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Byly vyhlášeny výsledky 2. ročníku soutěže Časopis roku 2005, kterou pořádá Unie vydavatelů. Kategorii B2B časopisů vyhrál Marketing a Media, mezi společenskými časopisy kraloval Reflex. Kategorii Ekonomický a/nebo zpravodajský týdeník vyhrál Respekt. Nejlepším časopisem pro ženy byl Žena a život, mezi časopisy životního stylu bodovala Marianne.
Uspěly i Apetit a Premiere, časopisem pro mládež je ABC. Hvězdou roku 2005 se stal DIGIfoto a obálkou roku Instinkt, č. 30. Skokanem roku 2005 je Blesk pro ženy.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.