Volební strany a hnutí zahájí představování v ČT a ČRo

17. 5. 2006 09:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Volební strany a hnutí dnes zahájí své představování v České televizi a v Českém rozhlase. Poprvé budou mít možnost přímo oslovit voliče před letošní obměnou Poslanecké sněmovny. Obě veřejnoprávní média jim podle zákona poskytla možnost představit své vize či kandidáty.
Menší strany, které nemají moc šancí na vstup do sněmovny, se takto mohou zviditelnit třeba kvůli podzimním komunálním volbám. Některé strany peníze na výrobu svých spotů, které nemají velkou sledovanost, věnovaly na humanitární účely.
První stranou, která se dnes odpoledne představí v České televizi, bude podle pondělního rozlosování Pravý Blok, i když jeho spotu měly předcházet příspěvky tří jiných stran. Ty je však včas nepředaly, a ČT proto odvysílá ve vymezeném čase jen příslušná upozornění.
Rozhlasové stanice Radiožurnál a Praha mají první příspěvky volebních seskupení odvysílat do éteru už ráno před pátou hodinou. ČRo dostal příspěvky od 19 z 26 kandidujících seskupení. Místo chybějících spotů také odvysílá příslušné oznámení, zbylý čas má vyplnit hudba.
ČRo bude volební agitaci vysílat každý den v několikaminutových blocích, ČT pak ve všední den od 14:45 do 15:45, v sobotu od 12:05 do 13:15. Vysílání volebních spotů obě média ukončí v úterý 30. května.
Starostové mohou od 17. května vyhradit ve svých obcích plochy pro vylepení volebních plakátů. Většinou se tak už ale na rozdíl od prvních voleb po listopadu 1989 neděje, neboť strany a hnutí využívají reklamních ploch.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.