UPC nabídne sportovní kanál ČT 4 všem zákazníkům

9. 5. 2006 08:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší tuzemská kabelová firma UPC rozšíří vysílání sportovního kanálu ČT 4 sport i pro zákazníky nejlevnější omezené nabídky Mini. Dosud jej mohli sledovat jen uživatelé služby Klasik.
ČT 4 bude dostupná v nabídce Mini s sítích v Praze, Ostravě, Brně, Liberci, Jablonci nad Nisou a Hradci Králové. V ostatních městech bude kanál zpřístupňovaný postupně do 26. května.
V nabídce Mini program v závislosti na místních podmínkách nahradí jeden z cizojazyčných kanálů, například Euronews nebo Deutsche Welle. Do nabídky Klasik společnost na uvolněný kmitočet nově zařazuje televizi Deko určenou kutilům.
UPC nabízí ve své síti téměř 40 televizních programů. Na sport jsou zaměřené ještě Eurosport, Eurosport 2, Sport 1 a tuzemská Galaxie Sport. Celkem má podle odborných odhadů firma kolem 450 000 uživatelů kabelové a satelitní televize.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.