Tržby z internetového prodeje v USA letos stoupnou o 20 procent

23. 5. 2006 11:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Tržby z prodeje přes internet ve Spojených státech by v letošním roce měly stoupnout o 20 procent na 211 miliard dolarů. Za růstem bude stát hlavně nákup potřeb pro domácí mazlíčky a kosmetiky. Vyplývá to ze zprávy, kterou zveřejnily výzkumná asociace Forrester Research a Shop.org. Bez zahrnutí turistických služeb by se tržby měly zvýšit o 22 procent na 138 miliard dolarů.
Prodej přes internet se v posledních třech letech více než zdvojnásobil. Stále více obchodníků využívá internet, kde nabízí shodné zboží a za stejnou cenu, jako v kamenných obchodech, a snaží se podnítit tyto nákupy nabídkou různých věrnostních programů.
Kromě turistických služeb se na internetu nejvíce prodávají počítačový hardware a software, automobily, oděvy, obuv a doplňky. Podle průzkumu by tržby z prodeje hardwaru a softwaru měly letos dosáhnout 16,8 miliardy dolarů, z prodeje aut 15,9 miliardy dolarů a z oděvů, obuvi a doplňků 13,8 miliardy dolarů. Nejvíce má však letos vzrůst prodej vybavení pro domácí mazlíčky a kosmetiky a parfémů, a to o více než 30 procent.
V loňském roce se tržby z prodeje přes internet zvýšily o 25 procent na 176,4 miliardy dolarů. Bez zahrnutí turistických služeb stouply o 28 procent. V roce 2004 tržby činily 141,4 miliardy dolarů a o rok dříve 114,1 miliardy dolarů.
„Internet je klíčovým pohonem růstu celého maloobchodu,“ dodal generální ředitel Shop.org Scott Silverman. Národní maloobchodní federace odhaduje, že v letošním roce celkový maloobchod bez zahrnutí tržeb z prodeje aut, benzinu a z restaurací stoupne o 4,7 procenta, napsala agentura Reuters.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.