Sponzory zaskočilo Rooneyho zranění

9. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

08obr_Rooeney.jpg


Značky jako Nike, Asda a Coca-Cola jsou nuceny přestavět své marketingové strategie. Důvodem je zranění fotbalové hvězdy Wayna Ronneyho v zápase Manchester United vs. Chelsea, které hráči patrně zabrání startovat na blížícím se Mistrovství světa 2006 v Ně-mecku. Právě s jeho jménem mají uváděné značky a spousta dalších spojené své kampaně a sponzorské aktivity. Pro značku Nike, který má s Rooneyem 10letou smlouvu v hodnotě 5 milionů liber, pak „výpadek“ hvězdy v tak důležitém okamžiku, jakým je MS 2006, znamená dlouhodobou ztrátu. Nike však kvůli zranění Rooneyho reklamu na své kopačky nestáhne, bude se však muset porozhlédnout po jiné mezinárodní fotba-lové celebritě. V úvahu přichází např. Thierry Henry, jemuž po mistrovství končí smlouva se značkou Reebok (Adidas). Reklamní agenturou Nike je amsterdamská Wieden & Kennedy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.