Značky jako Nike, Asda a Coca-Cola jsou nuceny přestavět své marketingové strategie. Důvodem je zranění fotbalové hvězdy Wayna Ronneyho v zápase Manchester United vs. Chelsea, které hráči patrně zabrání startovat na blížícím se Mistrovství světa 2006 v Ně-mecku. Právě s jeho jménem mají uváděné značky a spousta dalších spojené své kampaně a sponzorské aktivity. Pro značku Nike, který má s Rooneyem 10letou smlouvu v hodnotě 5 milionů liber, pak „výpadek“ hvězdy v tak důležitém okamžiku, jakým je MS 2006, znamená dlouhodobou ztrátu. Nike však kvůli zranění Rooneyho reklamu na své kopačky nestáhne, bude se však muset porozhlédnout po jiné mezinárodní fotba-lové celebritě. V úvahu přichází např. Thierry Henry, jemuž po mistrovství končí smlouva se značkou Reebok (Adidas). Reklamní agenturou Nike je amsterdamská Wieden & Kennedy.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).