Rozhlas musí zrušit soutěž na nového mobilního operátora

4. 5. 2006 13:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mobilní spojení pro zaměstnance Českého rozhlasu (ČRo) zatím nebude zajišťovat společnost T-mobile. Výběrové řízení, které firma vyhrála, musí ČRo podle Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) zrušit, a to už podruhé. Nejprve tendr zrušil sám ČRo, upravil podmínky a novou soutěž vyhlásil v rozporu se zákonem bez uveřejnění, řekl mluvčí antimonopolního úřadu Kristián Chalupa.
Podle podmínek původního tendru se mohly soutěže zúčastnit jen firmy Eurotel a předchůdce Vodafonu, Český mobil. Český rozhlas požadoval například dvě telefonní čísla na jednu sim kartu, tuto službu ale společnost T-Mobile nenabízela. Proto ČRo tendr zrušil a upravil jeho podmínky. „Zvolil však v rozporu se zákonem formu jednoduššího jednacího řízení bez uveřejnění, která takovou změnu předchozích zadávacích podmínek neumožňuje,“ vysvětlil Chalupa.
Podobný postup by mohl ČRo zvolit, jen pokud by se do původního řízení nepřihlásil žádný zájemce, anebo žádná z firem nesplňovala zadané podmínky. „Pokud se Český rozhlas chtěl vyhnout případnému diskriminačnímu charakteru svého požadavku na poskytnutí zmíněné služby, měl postupovat jiným způsobem, například otevřeným nebo užším řízením,“ doplnil Chalupa.
Český rozhlas dosud využíval mobilní síť společnosti Eurotel. Právě ta se na antimonopolní úřad kvůli nové soutěži obrátila.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.