Radio projekt: Klesl share ARBOmedie

15. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG


Nejposlouchanějšími rozhlasovými stanicemi byly v období od 7. listopadu 2005 do 31. března 2006 Rádio Impuls, Evropa 2, Frekvence 1 a Český rozhlas 1 – Radiožurnál. Zjistil do výzkum Radio projekt, jehož zadavatelem je rozhlasová sekce SKMO a realizátory agentury Median a STEM/MARK. Oproti předchozímu dotazníkovému výzkumu face-to-face Media projekt má nový Radio projekt několik odlišností: je realizován telefonickým dotazováním za asistence počítače (CATI) a od respondenta se očekává spontánní znalost poslouchané stanice. Nová metodika ubrala nejvíce veřejnoprávním stanicím a rovnoměrně přidala soukromým celoplošným a soukromým lokálním a regionálním rádiím. Oproti poslednímu Media projektu ztratila z podílu na trhu poslechovosti ARBOmedia (-3 %), posílila Regie Radio Music (+2 %) a mírně také Media Marketing Services (+0,1 %). 


01obr_radioprojekt2.jpg


cati. Šetření poslechovosti po telefonu pomohlo Evropě 2, Impulsu, ale i veřejnoprávní Praze.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení