Nejposlouchanějšími rozhlasovými stanicemi byly v období od 7. listopadu 2005 do 31. března 2006 Rádio Impuls, Evropa 2, Frekvence 1 a Český rozhlas 1 – Radiožurnál. Zjistil do výzkum Radio projekt, jehož zadavatelem je rozhlasová sekce SKMO a realizátory agentury Median a STEM/MARK. Oproti předchozímu dotazníkovému výzkumu face-to-face Media projekt má nový Radio projekt několik odlišností: je realizován telefonickým dotazováním za asistence počítače (CATI) a od respondenta se očekává spontánní znalost poslouchané stanice. Nová metodika ubrala nejvíce veřejnoprávním stanicím a rovnoměrně přidala soukromým celoplošným a soukromým lokálním a regionálním rádiím. Oproti poslednímu Media projektu ztratila z podílu na trhu poslechovosti ARBOmedia (-3 %), posílila Regie Radio Music (+2 %) a mírně také Media Marketing Services (+0,1 %).
cati. Šetření poslechovosti po telefonu pomohlo Evropě 2, Impulsu, ale i veřejnoprávní Praze.