Propad na pražské burze znamenal rekord pro Kurzy.cz

24. 5. 2006 10:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Největší finanční portál na českém internetu Kurzy.cz zaznamenal historický nárůst návštěvnosti. Díky propadu na tuzemském kapitálovém trhu zaznamenal obrovský zájem ze strany uživatelů.
Včerejší den přinesl rekordní propad na českém kapitálovém trhu, když po několikaletém růstu přišel dlouho očekávaný pád. Díky tomu index PX – hlavní ukazatel vývoje pražské burzy, zaznamenal pokles o téměř 6 %. Tento propad se však pozitivně projevil na návštěvnosti serveru Kurzy.cz, který se informacemi z kapitálových trhů dlouhodobě a pravidelně zabývá. Včerejší den přinesl serveru 23 157 návštěvníků, kteří shlédli více jak 396 tisíc stránek. Zajímavé číslo přináší i údaj o době strávené jedním návštěvníkem (ATS) na stránkách serveru a to více jak 18 min. Takových to hodnot se nedosahují ani zpravodajské servery či obecné portály.
Za tímto rekordem se skrývá především kvalitní obsah, doplněný o aktuální zpravodajství a komunikace mezi investory. Jako jeden z mála finančních serverů přináší svým uživatelům maximální přehled o dění na kapitálovém trhu, když poskytuje on-line kurzy cenných papírů.
Finanční server Kurzy.cz sleduje měsíčně přes 250 tisíc unikátních návštěvníků přináší svým uživatelům informace z kapitálových trhů doma i v zahraničí, poradenství, prodej finančních produktů, kvalitní finančně-ekonomické zpravodajství, informace obecnějšího charakteru pro širokou veřejnost atd.

-red-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.