TITULEK: PR Klub vyhlašuje 3. ročník ankety Merkur
Anketa Merkur 2005 ocení Profesionála v oblasti PR za přínos k rozvoji firmy, organizace nebo nadace během uplynulého roku. „Jak vyplývá z pravidel ankety, důležitý je celkový přístup nominovaných profesionálů k oboru, jejich invence a profesionalita. Podstatné je, že musí jít o kandidáty, pro které je PR jejich profesí,“ říká předsedkyně PR Klubu Jana Jabůrková. Druhou kategorií je Osobnost roku. „Tou se může stát kdokoli, kdo s pomocí nástrojů public relations významně pomohl k rozvoji nebo vylepšení image svého podniku, firmy, vládní i nevládní organizace, nadace nebo dalšího subjektu,“ doplňuje předsedkyně. Anketa Merkur 2005 proběhne ve třech fázích – v současné době od 2. do 14. května nominují členové PR Klubu kandidáty, poté bude posuzována formální správnost nominací a 17.-24. května dojde na hlasování o nominovaných kandidátech. Hlasovat mohou členové PR Klubu nebo čtenáři periodik vydavatelství Economia prostřednictvím internetu na webových stránkách PR Klubu. „Každý může hlasovat pro jednoho nominovaného v každé kategorii,“ upřesňuje Jana Jabůrková. O vítězi rozhodne součet hlasů a PR Klub výsledky zveřejní 31. května na svých internetových stránkách www.prklub.cz.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).