PR Klub vyhlašuje 3. ročník ankety Merkur

9. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: PR Klub vyhlašuje 3. ročník ankety Merkur
Anketa Merkur 2005 ocení Profesionála v oblasti PR za přínos k rozvoji firmy, organizace nebo nadace během uplynulého roku. „Jak vyplývá z pravidel ankety, důležitý je celkový přístup nominovaných profesionálů k oboru, jejich invence a profesionalita. Podstatné je, že musí jít o kandidáty, pro které je PR jejich profesí,“ říká předsedkyně PR Klubu Jana Jabůrková. Druhou kategorií je Osobnost roku. „Tou se může stát kdokoli, kdo s pomocí nástrojů public relations významně pomohl k rozvoji nebo vylepšení image svého podniku, firmy, vládní i nevládní organizace, nadace nebo dalšího subjektu,“ doplňuje předsedkyně. Anketa Merkur 2005 proběhne ve třech fázích – v současné době od 2. do 14. května nominují členové PR Klubu kandidáty, poté bude posuzována formální správnost nominací a 17.-24. května dojde na hlasování o nominovaných kandidátech. Hlasovat mohou členové PR Klubu nebo čtenáři periodik vydavatelství Economia prostřednictvím internetu na webových stránkách PR Klubu. „Každý může hlasovat pro jednoho nominovaného v každé kategorii,“ upřesňuje Jana Jabůrková. O vítězi rozhodne součet hlasů a PR Klub výsledky zveřejní 31. května na svých internetových stránkách www.prklub.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.