Posezení s virtuálním Sivokem

9. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

08obr_bazar.jpg


Dalším v řadě sportovních celebrit, které šíření své slávy svěřily do rukou vlastních internetových stránek, je fotbalista Tomáš Sivok. Nadějný záložník Sparty, jenž v posledním půlroce z důvodu zranění mnoho zápasů neodehrál, zatím budil okolo své osoby mediální rozruch spíše emotivními výroky na adresu pražského rivala rudých, Slavie. Nyní se na webu www.tomassivok.cz představuje veřejnosti nejen ja-ko fotbalista, ale i průvodce světem módy a hudby. Kromě prezentace sponzora Nike („S tímto modelem se chci prokopat na MS.“) tak hráč nezapomí-ná ani na oblíbené značky oděvů („V tomhle oblečení jsem svůj.“). Nápadů na zlepšování služeb na webu mají jeho tvůrci podle nastíněných plánů dost. Inspiraci ke zlepšování mohou na-čerpat např. v hodně košatých a oslavných stránkách reprezentačního gólmana Petra Čecha – od množství obsahu přes postavení kvalitního e-shopu až po prezentaci sponzorů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.