Dalším v řadě sportovních celebrit, které šíření své slávy svěřily do rukou vlastních internetových stránek, je fotbalista Tomáš Sivok. Nadějný záložník Sparty, jenž v posledním půlroce z důvodu zranění mnoho zápasů neodehrál, zatím budil okolo své osoby mediální rozruch spíše emotivními výroky na adresu pražského rivala rudých, Slavie. Nyní se na webu www.tomassivok.cz představuje veřejnosti nejen ja-ko fotbalista, ale i průvodce světem módy a hudby. Kromě prezentace sponzora Nike („S tímto modelem se chci prokopat na MS.“) tak hráč nezapomí-ná ani na oblíbené značky oděvů („V tomhle oblečení jsem svůj.“). Nápadů na zlepšování služeb na webu mají jeho tvůrci podle nastíněných plánů dost. Inspiraci ke zlepšování mohou na-čerpat např. v hodně košatých a oslavných stránkách reprezentačního gólmana Petra Čecha – od množství obsahu přes postavení kvalitního e-shopu až po prezentaci sponzorů.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).