Porotci volili časopisy roku

2. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Porotci volili časopisy roku
Porotci soutěže Časopis roku 2005 se sešli v pátek 28. dubna, aby ohodnotili přihlášené časopisy druhého ročníku této soutěže, kterou pořádá Unie vydavatelů. Soutěž je v letošním roce omezena pouze na časopisy, jejichž vydavatelé jsou členy unie a které jsou auditovány ABC ČR. Celkem se soutěží v 11 kategoriích. Vítězové jednotlivých kategorií budou oznámeni na slavnostním vyhlášení 23. května.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.