head of print, MediaCom Praha
Budvar: čisté a jasné; Nike: díky za nápad; ČSOB Pojišťovna: bobr mě kupodivu pořád baví. Jinak spíše nižší průměr.
creative director, M.M. agentura
Bauhaus: estetické provedení sice nic moc, ale produkt, logo i nápad dostatečně upoutají. Dove: skvělý nápad, jen to písmo mělo být tučnější, abych býval nenarušoval plynulost dopravy, když jsem si při řízení louskal text. Frekvence 1: Freddieho miluji.
project manager, iMagic
Láhev piva „naležato“ místo Boba & Davea, tak to je zklamání! Kdy-by šla dát horší známka než šest, dostane ji SkyEurope za kreativu. Nike: bota na místo plakátu, alespoň trochu odvahy.
vedoucí marketingu, Vltavín info
Mile mě překvapilo jednoduché a přitom velmi dobré provedení SkyEurope. Naopak okolo citylightu Dove jsem v metru prošel několikrát, aniž bych tušil, co vlastně komunikuje.
media planner, MindShare
Zaujala mě reklama na Dove. Škoda jen, že za dobrým nápadem i provedením poněkud ustupuje komunikace samotné značky. Dlouhodobě se mi líbí komunikace Budvaru i Gambrinusu, kteří dokáží ke své cílové skupině promlouvat pro ni velmi srozumitelným způsobem.
senior copywriter, DDB
Klienti vždycky chtějí návrhy na „nová média“. Nikdy se ale žádný nerealizuje. Proto se mi líbí Nike a jeho „Běž na vzduch“.
redaktorka, Marketing & Media
Nápadem zaujme, ja-ko ostatně témeř vždycky, jen Nike. Myšlenka sebevědomí po-vzbuzující kampaně Do-ve se mi sice líbí, ale do Čech dorazila poměrně pozdě, chybí prvek překvapení.
redaktorka, Marketing & Media
Dove s kampaní za skutečnou krásu prostě vede díky skvělému nápadu a věřím, že hodně pomůže značce, což je to hlavní.