TITULEK: Poláci utrácejí za reklamu
Polskému reklamnímu trhu se daří, výdaje do reklamy v médiích vzrostly za první čtvrtletí 2006 oproti loňsku o devět procent. Celková výše investic do marketingu a reklamy je pak podle zdroje z komunikační skupiny Publicis odhadována na 290 milionů eur v porovnání s loňskými 266 miliony za stejné období. Nejvíce se rostoucí investice projevily v oblasti zábavy, finančního sektoru, marketingových služeb a obchodu. Za televizní reklamu utratili letos Poláci o 7,2 procenta více, celkový podíl TV na reklamních výdajích činí 52,2 procenta. Rádiu letos z celého mediamixu patří o 16,9 procenta více, a to především díky masivní reklamě řetězce Lidl. Outdoor si polepšil o 11,9 procenta.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).