Poláci utrácejí za reklamu

29. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Poláci utrácejí za reklamu
Polskému reklamnímu trhu se daří, výdaje do reklamy v médiích vzrostly za první čtvrtletí 2006 oproti loňsku o devět procent. Celková výše investic do marketingu a reklamy je pak podle zdroje z komunikační skupiny Publicis odhadována na 290 milionů eur v porovnání s loňskými 266 miliony za stejné období. Nejvíce se rostoucí investice projevily v oblasti zábavy, finančního sektoru, marketingových služeb a obchodu. Za televizní reklamu utratili letos Poláci o 7,2 procenta více, celkový podíl TV na reklamních výdajích činí 52,2 procenta. Rádiu letos z celého mediamixu patří o 16,9 procenta více, a to především díky masivní reklamě řetězce Lidl. Outdoor si polepšil o 11,9 procenta.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.