TITULEK: Parmalat je opět na vzestupu
Italská potravinářská společnost Parmalat, kterou v prosinci roku 2003 postihl jeden z největších účetních skandálů v Itálii, je už zase na vzestupu a plánuje zvýšit náklady na komunikační aktivity. „Celkem letos investujeme do marketingu 35 milionů eur, z toho půjde asi 17 % na reklamu. Ve srovnání s rokem 2005 se jedná o dvacetiprocentní nárůst investic,“ oznámil generální ředitel Carlo Prevedini. Podle jeho slov se chce potravinářský gigant v budoucnu soustředit především na produkci mléka a mléčných výrobků. „Právě v těchto týdnech běží v italských médiích nová kampaň na PhysiCal, mléko se zvýšeným obsahem vápníku a vitamínu D,“ dodal Carlo Prevedini. Zvýšení plánovaných investic napovídá, že se firma Parmalat již definitivně vymanila z bankrotu. To dokládají také hospodářské výsledky. Podle nich společnost v prvním čtvrtletí zvýšila zisk o 18 %, takže dosáhl hodnoty 73,2 milionu eur.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).