Parmalat je opět na vzestupu

22. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Parmalat je opět na vzestupu
Italská potravinářská společnost Parmalat, kterou v prosinci roku 2003 postihl jeden z největších účetních skandálů v Itálii, je už zase na vzestupu a plánuje zvýšit náklady na komunikační aktivity. „Celkem letos investujeme do marketingu 35 milionů eur, z toho půjde asi 17 % na reklamu. Ve srovnání s rokem 2005 se jedná o dvacetiprocentní nárůst investic,“ oznámil generální ředitel Carlo Prevedini. Podle jeho slov se chce potravinářský gigant v budoucnu soustředit především na produkci mléka a mléčných výrobků. „Právě v těchto týdnech běží v italských médiích nová kampaň na PhysiCal, mléko se zvýšeným obsahem vápníku a vitamínu D,“ dodal Carlo Prevedini. Zvýšení plánovaných investic napovídá, že se firma Parmalat již definitivně vymanila z bankrotu. To dokládají také hospodářské výsledky. Podle nich společnost v prvním čtvrtletí zvýšila zisk o 18 %, takže dosáhl hodnoty 73,2 milionu eur.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.