Osvěžení na cestě do Prčice

29. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značka Kiwi se letos už podruhé spojila s organizátory tradičního pochodu Praha-Prčice, který se letos konal 20. května. Pro 18 tisíc zúčastněných připravila na všech hlavních trasách občerstvovací stanice „Kiwi FreshForce“, kde hostesky každému zúčastněnému osvěžily boty speciálním antibakteriálním sprejem proti zápachu. Cílem bylo zviditelnění značky a především oslovení cílové skupiny zákazníků, která svůj volný čas tráví aktivně: sportem nebo pobytem v přírodě. „Naším tradičním zákazníkem je kupující v obchodním domě Baťa, který vyžaduje kvalitu, solidnost, spolehlivost a který o své boty pečuje s láskou. Na prčickém pochodu jsme chtěli zábavnou formou oslovit i mladší, aktivně žijící skupinu lidí, pro kterou je důležitá pohotovost, účinnost a praktičnost,“ říká Petra Dlouhá, brand manažerka značky Kiwi pro Českou republiku.


06obr_Kiwi-Prcice-1.jpg



 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení