Společnost Danone uvedla po-čátkem května na český trh nové výrobky – Activii tvarohovou, která je kombinací tvarohu a jogurtu. Vstup tvarohové mutace na český trh bude podporovat televizní spot, samolepky na barelech s vodou a sampling v kancelářích, ochutnávky a POS materiály v obchodech, letáková podpora, speciální reklama na nákupních vozících v Makru, speciální samolepka na Daniu a speciální víčko na Activii bílé. Dalšími novými výrobky jsou jogurtové dressingy v příchutích tzatziky a provensálský. Dressingy patří do řady výrobků Danone Zdravá kuchyně a jejich obaly vznikaly v Unity GDG. Poslední novinkou jsou jogurtové nápoje Kostíci od Prince s příchutí tropic a jahoda-cola, které od 6. května podporuje reklamní spot s 3D animací od agentury Young & Rubicam.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).