Nové výrobky Danone

15. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

06obr_ACTIVIA.jpg


Společnost Danone uvedla po-čátkem května na český trh nové výrobky – Activii tvarohovou, která je kombinací tvarohu a jogurtu. Vstup tvarohové mutace na český trh bude podporovat televizní spot, samolepky na barelech s vodou a sampling v kancelářích, ochutnávky a POS materiály v obchodech, letáková podpora, speciální reklama na nákupních vozících v Makru, speciální samolepka na Daniu a speciální víčko na Activii bílé. Dalšími novými výrobky jsou jogurtové dressingy v příchutích tzatziky a provensálský. Dressingy patří do řady výrobků Danone Zdravá kuchyně a jejich obaly vznikaly v Unity GDG. Poslední novinkou jsou jogurtové nápoje Kostíci od Prince s příchutí tropic a jahoda-cola, které od 6. května podporuje reklamní spot s 3D animací od agentury Young & Rubicam.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.