Nominace na Merkur 2005 uzavřeny

22. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Nominace na Merkur 2005 uzavřeny
Nominace do ankety Merkur 2005, vyhlašované už třetím rokem PR Klubem jako ocenění profesionálů a osobností v oblasti public relations, byla uzavřena a začíná samotné hlasování, které probíhá tradičně prostřednictvím internetových stránek PR Klubu na adrese www.prklub.cz. Osobností roku se může stát člověk, který nemusí působit v PR, ale umí ho dokonale využít. Profesionálem roku se stává ten, kdo naopak v PR působí a přináší oboru nová řešení či zlepšení image. Hlasovat může celá odborná veřejnost, mediálním partnerem ankety je M&M. Vyhlášení výsledků proběhne v úterý 30. května. Mezi nominované profesionály se letos zařadili Martin Frýdl (ředitel divize PR, AC&C PR), Marek Hlavica (ředitel úseku komunikace, ČEZ), Veronika Jakubcová (PR manager a tisková mluvčí Hyundai Motor Czech), Michal Kačena (ředitel úseku komunikace a vnějších vztahů, Plzeňský Prazdroj), Martina Kemrová (head of external communication, T-Mobile Czech Republic), Milan Tománek (ředitel externí komunikace a tiskový mluvčí, ČSOB), Jana Víšková (PR manager, CzechInvest, nyní tisková mluvčí ČSA), Radek Vítek (managing director, GCI Praha). Nominovanými osobnostmi jsou letos Jan Červinka (generální ředitel, Adastra Corporation), Jaromír Drábek (prezident, Hospodářská komora ČR), Roman Frkous (senior project manager, Vodafone), Martina Kaderková (ředitelka, Nadační fond Českého rozhlasu), Pavel Kohout (hlavní analytik, PPF), Aneta Langerová (zpěvačka), Petra Mašínová (vedoucí Odboru pro informování o evropských záležitostech, Úřad vlády ČR) a Eva Štěpánková (ředitelka, Ryor).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.