TITULEK: Nominace na Merkur 2005 uzavřeny
Nominace do ankety Merkur 2005, vyhlašované už třetím rokem PR Klubem jako ocenění profesionálů a osobností v oblasti public relations, byla uzavřena a začíná samotné hlasování, které probíhá tradičně prostřednictvím internetových stránek PR Klubu na adrese www.prklub.cz. Osobností roku se může stát člověk, který nemusí působit v PR, ale umí ho dokonale využít. Profesionálem roku se stává ten, kdo naopak v PR působí a přináší oboru nová řešení či zlepšení image. Hlasovat může celá odborná veřejnost, mediálním partnerem ankety je M&M. Vyhlášení výsledků proběhne v úterý 30. května. Mezi nominované profesionály se letos zařadili Martin Frýdl (ředitel divize PR, AC&C PR), Marek Hlavica (ředitel úseku komunikace, ČEZ), Veronika Jakubcová (PR manager a tisková mluvčí Hyundai Motor Czech), Michal Kačena (ředitel úseku komunikace a vnějších vztahů, Plzeňský Prazdroj), Martina Kemrová (head of external communication, T-Mobile Czech Republic), Milan Tománek (ředitel externí komunikace a tiskový mluvčí, ČSOB), Jana Víšková (PR manager, CzechInvest, nyní tisková mluvčí ČSA), Radek Vítek (managing director, GCI Praha). Nominovanými osobnostmi jsou letos Jan Červinka (generální ředitel, Adastra Corporation), Jaromír Drábek (prezident, Hospodářská komora ČR), Roman Frkous (senior project manager, Vodafone), Martina Kaderková (ředitelka, Nadační fond Českého rozhlasu), Pavel Kohout (hlavní analytik, PPF), Aneta Langerová (zpěvačka), Petra Mašínová (vedoucí Odboru pro informování o evropských záležitostech, Úřad vlády ČR) a Eva Štěpánková (ředitelka, Ryor).
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).