Nivea otevřela vlastní obchodní dům

2. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

07obr_Nivea.jpgVe čtvrtek 27. dubna otevřela společnost Beiersdorf, výrobce kosmetiky značky Nivea, v Hamburku svůj první Nivea-Haus. Na 800 metrech čtverečních jedné z nejlepších městských adres prezentuje Beiersdorf okolo 500 výrobků. K tomu tým 18 specialistů nabízí zákazníkům masáže, poradenství v oblasti barevné typologie, manikúru a další „wellness služby“. Každé patro domu je věnováno jedné konkrétní produktové řadě, nese vlastní slogan a je od ostatních i barevně odlišeno. Marketingové oddělení společnosti si přitom vytyčilo vskutku širokou cílovou skupinu, kterou mají oslovit především velmi přátelské ceny. Celý projekt stál jednu z nejuznávanějších německých značek dva miliony eur. Ředitel Nivea domu Thomas Schönen si od projektu slibuje ještě více sympatie, důvěry a loajality k 98leté značce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení