Nezabrali ani Číňané

15. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

08obr_bazar.jpgVedení finalisty letošní fotbalové Ligy mistrů, FC Barcelona, se ani pro příští sezónu nezpronevěří letité tradici a neumístí na dresy hráčů A-týmu žádné reklamní a komerční motivy. Potvrzením této informace rozhlasové stanici RAC-1 tak prezident klubu Joan Laporta definitivně zavrhnul lukrativní nabídku organizátorů pekingské olympiády (2008) a představitelů čínského cestovního ruchu. Ti za pětiletou smlouvu, zahrnující např. internetovou reklamu a turné katalánského velkoklubu po Číně, nabízeli závratných 150 milionů eur. Kolik skrblících klubů domácí Gambrinus ligy by si mohlo dovolit podobné gesto vůči tradici?

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.