Nejvíce stížností na KFC

2. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

TITULEK: Nejvíce stížností na KFC
Za rok 2005 obdržel britský regulační orgán Advertising Standards Authority (ASA) nejvíce stížností na reklamu společnosti KFC. Celkově vloni vzrostl počet stížností oproti roku 2004 o 16 %, tj. na více jak 26 tisíc. I přesto, že na KFC bylo podáno celkem 1671 stížností, což je nejvyšší počet v britské historii, ASA žádnou z jeho reklam nezakázala. Jejich hlavním důvodem bylo, že reklama podporuje špatné jídelní návyky dětí. Druhým „rekordmanem“ byla kampaň na televizní seriál The L-Word se 650 stížnostmi kvůli degradování žen v reklamě. Ani v tomto případě je však ASA nepodpořila. Podle typu médií nejvíce vadila televizní reklama, následovaná tiskovou a direct mailem.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.