Nejlepší propagační materiály má Ústecký kraj

25. 5. 2006 09:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejvíce cen získalo na národní přehlídce propagačních materiálů Tourpropag 2006 v Písku České Švýcarsko. Odborná porota ocenila jako nejlepší sérii plakátů, informační brožuru a kalendář, které v loňském roce o národním parku vydala společnost České Švýcarsko a Ústecký kraj. Ústecký kraj vyhrál také v kategorii reprezentačních publikací.
„Nejenom vzrůstá počet přihlášených materiálů, což znamená kvantita, ale především kvalita. Porota konstatovala, že úroveň jde stále nahoru. Naše propagační materiály ve většině případů jsou srovnatelné s tím, co vydává dnes zahraničí,“ řekla Ludmila Koštová z pořádajícího odboru kultury a cestovního ruchu písecké radnice.
Jihočeský kraj získal zvláštní cenu za mapy projektu Turistika na koni, město Písek ji získalo za soubor informačních letáků. Písek také obsadil druhé místo mezi brožurami a třetí místo mezi reprezentačními publikacemi za Kamenný most v Písku. „Každý rok se dostáváme mezi jednotlivými kategoriemi mezi oceněné a není tomu jinak ani letos. Mezi sedmi kategoriemi ve čtyřech město dostává ocenění. Takže máme samozřejmě radost,“ dodala Koštová.
Letos se na přehlídku, která je jedinou soutěžní v České republice, přihlásilo 473 materiálů vydaných po 1. lednu 2005. Současně s národní přehlídkou pořádá město Písek také třetí ročník mezinárodní přehlídky EUROREGIONpropag. Při ní porota posoudila 39 kolekcí přihlášených tiskovin. Za nejlepší vyhodnotila materiály o švýcarském městečku Zermatt. „Zahraniční centrály cestovního ruchu, které působí v Praze, už o této soutěži velmi dobře vědí,“ řekla porotkyně Jana Hudcová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.