Nejvíce cen získalo na národní přehlídce propagačních materiálů Tourpropag 2006 v Písku České Švýcarsko. Odborná porota ocenila jako nejlepší sérii plakátů, informační brožuru a kalendář, které v loňském roce o národním parku vydala společnost České Švýcarsko a Ústecký kraj. Ústecký kraj vyhrál také v kategorii reprezentačních publikací.
„Nejenom vzrůstá počet přihlášených materiálů, což znamená kvantita, ale především kvalita. Porota konstatovala, že úroveň jde stále nahoru. Naše propagační materiály ve většině případů jsou srovnatelné s tím, co vydává dnes zahraničí,“ řekla Ludmila Koštová z pořádajícího odboru kultury a cestovního ruchu písecké radnice.
Jihočeský kraj získal zvláštní cenu za mapy projektu Turistika na koni, město Písek ji získalo za soubor informačních letáků. Písek také obsadil druhé místo mezi brožurami a třetí místo mezi reprezentačními publikacemi za Kamenný most v Písku. „Každý rok se dostáváme mezi jednotlivými kategoriemi mezi oceněné a není tomu jinak ani letos. Mezi sedmi kategoriemi ve čtyřech město dostává ocenění. Takže máme samozřejmě radost,“ dodala Koštová.
Letos se na přehlídku, která je jedinou soutěžní v České republice, přihlásilo 473 materiálů vydaných po 1. lednu 2005. Současně s národní přehlídkou pořádá město Písek také třetí ročník mezinárodní přehlídky EUROREGIONpropag. Při ní porota posoudila 39 kolekcí přihlášených tiskovin. Za nejlepší vyhodnotila materiály o švýcarském městečku Zermatt. „Zahraniční centrály cestovního ruchu, které působí v Praze, už o této soutěži velmi dobře vědí,“ řekla porotkyně Jana Hudcová.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).