MTV vstoupí do internetového prodeje digitální hudby

15. 5. 2006 14:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hudební televize MTV Networks ve středu začne s internetovým prodejem digitální hudby. MTV spustí ve spolupráci s firmou Microsoft veřejnou beta verzi nové služby s názvem URGE, která bude nabízet ke stažení více než dva miliony skladeb.
Služba URGE bude začleněna do nejnovější verze přehrávače Windows Media Player společnosti Microsoft, kterou uživatelé operačního systému Windows obdrží v příštích týdnech jako upgrade. Předtím bude tento upgrade k dispozici ke stažení na internetových stránkách služby URGE i Microsoftu.
Služba URGE bude nabízet jednotlivé skladby za 99 centů (22 Kč)a celá alba za zhruba 9,95 dolaru (220 Kč). Nabídne rovněž možnost neomezeného stahování za měsíční poplatek 9,95 dolaru, píše agentura AP.
Internetovému prodeji digitální hudby dominuje počítačová společnost Apple se svou službou iTunes Music Store a digitálním hudební přehrávačem iPod. S tím však nebude služba URGE kompatibilní. Firma Apple již prodala prostřednictvím služby iTunes více než miliardu skladeb a její přehrávač iPod si koupilo více než 50 milionů lidí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.