MTV si vybrala Ledoborec

9. 5. 2006 10:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Ledoborec Advertising se na základě výběrového řízení stala exkluzivním reprezentantem televizní společnosti MTV European v ČR. Ledoborec bude pro značku MTV European zpracovávat nejen veškeré její propagační a komunikační aktivity (inzerce, eventy, promotion), ale díky své nové divizi i její mediální zastupování na lokálním trhu. Kompletní návrh komunikace je dle slov zástupců Ledoborce připravován ve spolupráci s londýnskou centrálou MTV European. Cílem spolupráce je nejen zvýšení brand awareness značky MTV v ČR, a tím i nárůst počtu diváků MTV, ale i podpora prodeje reklamního vysílacího času na MTV pro české firmy a značky, jež o komunikaci prostřednictvím tohoto kanálu projevují stále větší zájem. Ledoborec tak rozšiřuje své „servisní“ portfolio o výše zmiňované aktivity a stávajícím i potenciálním zákazníkům tak může nabídnout ještě širší „balíček“ služeb včetně mediálních.

-Martina Trymlová-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.