Michal Kříž je novým prezidentem Asociace.BIZ

15. 5. 2006 15:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Michal Kříž byl jednohlasně zvolen novým prezidentem Asociace.BIZ. „Budu dále rozvíjet veškeré projekty, které v průběhu dvou a půl let inicioval odstupující prezident Michal Svatý“, říká.
Michal Kříž (nar. 1973) předčasně opustil VŠZ v Praze, aby se mohl věnovat žurnalistice. Pracoval ve vydavatelství Motor-Presse Bohemia, potom jako freelance novinář a produkční. Dva roky působil v reklamní agentuře a rok jako tiskový mluvčí importéra vozů Mitsubishi. Roku 1995 založil agenturu pro nová média První multimediální, která je zakládajícím členem Asociace.BIZ a v jejímž čele stojí dodnes.
Odstupující prezident Michal Svatý inicioval v oboru internetových řešení zejména prestižní soutěž Internet Effectiveness Awards – projekt, který loni poprvé ocenil efektivní využití Internetu v České republice a který demonstruje sílu současných digitálních médií (ocenění organizuje a uděluje vydavatelství Economia Online).
Michal Svatý chápal jako hlavní poslání Asociace.BIZ ukazovat firmám a institucím, jak mohou v byznysu efektivně využívat Internet a mobilní zařízení. Stojí za úspěchem současné kampaně „Ukazujeme, co umí internetová řešení“. Tato kampaň pomocí malých seminářů vytváří žádaný prostor, ve kterém se marketingoví odborníci a manažeři internetových projektů setkávají s tvůrci internetových řešení. Tyto semináře jsou charakteristické úzce profilovanými tématy a praktickými ukázkami konkrétních zkušeností internetových agentur sdružených v Asociaci.BIZ.
Michal Svatý se rozhodl pro odstoupení z vedení Asociace.BIZ i exekutivního řízení členské firmy AMI Praha na sklonku loňského roku. Po deseti letech ve světě internetových řešení se chce věnovat novým projektům a především své rodině
Asociace.BIZ vytváří podmínky pro rozvoj internetu a elektronických médií, zavádí standardy do projektů internetových řešení, vytváří podmínky pro efektivní fungování poskytovatelů internetových řešení, buduje povědomí o možnostech využití internetu a elektronických médií, prosazuje pravidla etiky a morálky v oboru, zvyšuje kvality řešení dodávaných členy Asociace, prosazuje zájmy všeobecně prospěšné pro uživatele internetu a prosazuje zájmy členů Asociace.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.