Metro zahájilo také v Chorvatsku

22. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Metro zahájilo také v Chorvatsku
Společnost Metro International, která vydává bezplatný deník Metro, vstoupila na chorvatský trh. Deník je na chorvatském území distribuován ve čtyřech oblastech (v Záhřebu, na Istrii, v Dalmácii a v severní části země). Celkový tištěný náklad představuje 260 tis. výtisků, čímž se Metro stalo deníkem s nejvyšším tištěným nákladem v Chorvatsku. Metro v Chorvatsku vychází na základě franchisové dohody se společností Europapress Holding, která je z 50 % vlastněna německým vydavatelstvím Westdeutsche Allgemeine Zeitung.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.