Městský soud zrušil pětimilionovou pokutu za VyVolené

2. 5. 2006 15:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Prima zřejmě nebude muset platit pětimilionovou pokutu za údajné vulgarity a obscénní chování v pořadech první řady reality show VyVolení, kterou vysílala loni od srpna do prosince. Městský soud v Praze zrušil rozhodnutí Rady pro rozhlasové a televizní vysílání o udělení pokuty, sdělila mluvčí Primy Jana Malíková.
Soud vrátil celou věc radě k dalšímu řízení, poznamenala. Pokuta se týkala dílů VyVolených, které Prima odvysílala od 19. do 25. srpna.
Pětimilionová pokuta pro Primu byla první z řady finančních postihů této televize za její reality show. Rada Primě udělila pokuty v celkové výši 22,5 milionu korun za údajné ohrožení mravního, psychického a fyzického vývoje dětí a mládeže.
Ze stejného důvodu pokutovala rada i Novu za její pořad Big Brother, který větší soukromá televize vysílala v obdobný čas. Pokuty pro Novu dosáhly dokonce výše 43,3 milionu korun. Obě televize ihned po udělení prvních pokut reagovaly tak, že se budou bránit u soudu. To se týká i dalších pokut, nejen tedy té, o níž rozhodl městský soud.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.