MD bourá u dálnic

29. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: MD bourá u dálnic
Po hromadné výzvě k odstranění nepovolených reklamních ploch v okolí dálnic a rychlostních silnic přistoupilo ministerstvo dopravy (MD) v uplynulých dnech k činům. Podle informací M&M vzaly v poslední vlně za své desítky nosičů u dálnic D1 a D2, v některých případech šlo ale také o povolené plochy. „Nejde o žádnou nárazovou akci, ale o součást průběžně prováděného čištění okolí hlavních tahů od nelegálních ploch,“ uvedla pro M&M mluvčí MD Marcela Žižková.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.