Marketing Fordu v ČR bude řídit Ota Sedláček

9. 5. 2006 08:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým marketingovým ředitelem tuzemského zastoupení společnosti Ford Motor je od května Ota Sedláček, který dosud u Fordu působil jako manažer pro značku. Ve funkci vystřídal Dušana Fornůska, který od společnosti odchází, uvedla firma.
Sedláček vystudoval ČVUT v Praze a pro Ford pracuje od roku 1991, kdy automobilka v ČR otevřela svou kancelář. Od té doby působil například jako reprezentant pro servis, náhradní díly a příslušenství, manažer pro prodej nebo manažer projektu ojetých vozů.
Ford Motor loni na českém trhu prodal 5763 osobních aut a 5140 lehkých užitkových vozů. Zatímco prodej osobních vozů mu o 7,5 procenta poklesl, v kategorii lehkých užitkových zaznamenal růst o 15,6 procenta.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.