Novým marketingovým ředitelem tuzemského zastoupení společnosti Ford Motor je od května Ota Sedláček, který dosud u Fordu působil jako manažer pro značku. Ve funkci vystřídal Dušana Fornůska, který od společnosti odchází, uvedla firma.
Sedláček vystudoval ČVUT v Praze a pro Ford pracuje od roku 1991, kdy automobilka v ČR otevřela svou kancelář. Od té doby působil například jako reprezentant pro servis, náhradní díly a příslušenství, manažer pro prodej nebo manažer projektu ojetých vozů.
Ford Motor loni na českém trhu prodal 5763 osobních aut a 5140 lehkých užitkových vozů. Zatímco prodej osobních vozů mu o 7,5 procenta poklesl, v kategorii lehkých užitkových zaznamenal růst o 15,6 procenta.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).