Lions: OOH má sponzora

2. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

TITULEK: Lions: OOH má sponzora
Hlavním sponzorem nově zřízené kategorie Venkovní reklama při reklamním festivalu Cannes Lions je letos společnost JCDecaux (JCD). Ocenění bude udělováno za vynikající realizace a kreativitu v oblasti out-of-home médií. Až dosud byla venkovní reklama součástí kategorie tisk. JCD ohlásila za první čtvrtletí letošního roku meziroční růst obratu o 16,5 % na 442,2 mil. eur. Tahounem byl především transport (+ 61 %), přírůstky však zaznamenaly i další kategorie, v nichž je firma aktivní: městský mobiliář (7,4 %) a velkoplošná reklama (5 %).

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.