Letní kampaň Becherovky

29. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

06obr_becherovka.jpgUčinit z míchaného nápoje Beton opět „trendy“ drink mezi mladými lidmi je hlavním cílem původní kampaně společnosti Jan Becher Pernod Ricard a agentury Mark BBDO. Ta začala minulý týden v tisku a postupně ji doplní outdoorová média, promotion akce a v průběhu prázdnin i krátký TV spot. S Betonem spojili na celou sezonu svůj Kinematograf i bratři Čadíkové na Střeleckém ostrově v Praze. Pod hlavičkou Betonu se zde bude konat barmanská show, ochutnávky nových příchutí Betonu, soutěže o ceny a spousta dalších aktivit. Během prázdnin pak bude „betonový“ mobilní tým s podobným programem objíždět vodácké kempy a speciální tým bude trvale usazen v největším kempu v ČR, Zlaté Koruně.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení