Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.
Učinit z míchaného nápoje Beton opět „trendy“ drink mezi mladými lidmi je hlavním cílem původní kampaně společnosti Jan Becher Pernod Ricard a agentury Mark BBDO. Ta začala minulý týden v tisku a postupně ji doplní outdoorová média, promotion akce a v průběhu prázdnin i krátký TV spot. S Betonem spojili na celou sezonu svůj Kinematograf i bratři Čadíkové na Střeleckém ostrově v Praze. Pod hlavičkou Betonu se zde bude konat barmanská show, ochutnávky nových příchutí Betonu, soutěže o ceny a spousta dalších aktivit. Během prázdnin pak bude „betonový“ mobilní tým s podobným programem objíždět vodácké kempy a speciální tým bude trvale usazen v největším kempu v ČR, Zlaté Koruně.
Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.
Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.
Největší stálý videomaping promítaný na budovu na světě se podařil společnosti Panasonic Connect. Projekce získala certifikaci od Guinessovy knihy světových rekordů.
Souhlas s cookies
Abychom vám poskytli co nejlepší uživatelský zážitek, používáme na webu cookies pro jeho základní funkce, analytiku a personalizaci reklamy. Používáním webu s tím souhlasíte.
Funkční cookies
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické cookies
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové cookies
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.