Kotler: I české firmy mohou vytvořit světoznámou značku

25. 5. 2006 12:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

České firmy mají dost potenciálu i možností k tomu, aby se uplatnily na světovém trhu a vytvořily globální značku. Nezáleží na velikosti země, je to otázka kreativity a nadšení, řekl legendární učitel strategického marketingu Philip Kotler na semináři pořádaném Institute for International Research v Praze.
K lepší propagaci českých výrobků ve světě by podle Kotlera přispělo větší povědomí o České republice. Na tom by se měly společně podílet jak české firmy, tak vláda a nevládní organizace. „Jejich zástupci by měli připravit dlouhodobou strategii propagace země, ve které by určili, která odvětví průmyslu chtějí podpořit na jaký druh turistů je vhodné se zaměřit a jaký druh investorů by chtěli přilákat,“ uvedl Kotler. „Účelem není, aby Českou republiku znal celý svět, ale aby o ní věděli ti, kteří o ní vědět mají,“ dodal.
Kotler navštívil Prahu v rámci svého přednáškového turné, které začal v Londýně a pokračoval přes Moskvu, Kyjev a Budapešť do České republiky. Tématem jeho přednášek byly nové marketingové a obchodní strategie a taktiky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení