Klasa s dalším spotem

9. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Klasa s dalším spotem
Po necelém roce od prvního uvedení TV spotů na podporu kvalitních domácích potravin se značkou Klasa se na obrazovkách objeví nový snímek. Dalším tématem, které se Státní zemědělský intervenční fond rozhodl podpořit v rámci rozsáhlé marketingové kampaně, je drůbeží maso, v novém spotu pak dozlatova upečené kuře. Do-sud byly prezentovány tři komodity – maso a masné výrobky, mléko a mléčné výrobky a mlýnské, pekárenské a cukrárenské výrobky. Do budoucna se připravuje také reklama pro ovoce a zeleninu. Spot režíroval Jiří Hanych, agenturou Klasa je Mather Communications. Stejný motiv se objeví také v inzerci v tisku, na bigboardech, cityboardech nebo na propagačních materiálech.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.