TITULEK: Klasa s dalším spotem
Po necelém roce od prvního uvedení TV spotů na podporu kvalitních domácích potravin se značkou Klasa se na obrazovkách objeví nový snímek. Dalším tématem, které se Státní zemědělský intervenční fond rozhodl podpořit v rámci rozsáhlé marketingové kampaně, je drůbeží maso, v novém spotu pak dozlatova upečené kuře. Do-sud byly prezentovány tři komodity – maso a masné výrobky, mléko a mléčné výrobky a mlýnské, pekárenské a cukrárenské výrobky. Do budoucna se připravuje také reklama pro ovoce a zeleninu. Spot režíroval Jiří Hanych, agenturou Klasa je Mather Communications. Stejný motiv se objeví také v inzerci v tisku, na bigboardech, cityboardech nebo na propagačních materiálech.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).