Internet stagnoval

29. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Internet stagnoval
Počet reálných uživatelů českého internetu v dubnu meziměsíčně vzrostl o 1 % na 4,338 mil. reálných uživatelů. Z ČR se připojilo 3,5 mil. lidí, což je asi 81 % všech uživatelů. Podle výzkumu NetMonitor jsou nejnavštěvovanějšími místy Seznam.cz (3,532 mil. reálných uživatelů, meziměsíční pokles o 0,2 %), Novinky.cz (2,052 mil., – 1,3 %), Centrum.cz (2,042 mil., – 1,5 %), iDnes (1,712 mil., – 6,1 %), Mapy.cz (1,555 mil., + 7,1 %), Super.cz (1,580 mil., – 4,6 %) a Atlas.cz (1,450 mil., – 5,7 %).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.