Internet má 4,3 milionu

2. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Internet má 4,3 milionu
Počet reálných uživatelů českého internetu vzrostl na téměř 4,3 milionu lidí, zpravodajský server Novinky.cz a portál Centrum.cz překonaly hranici 2 milionů uživatelů za měsíc. Takové jsou základní výstupy z březnového Net-Monitoru. Nejnavštěvovanějšími místy jsou Seznam.cz (3,538 mil. reálných uživatelů, meziměsíční nárůst o 2,8 %), Novinky.cz (2,078 mil., + 5 %), Centrum.cz (2,074 mil., + 8,4 %), iDnes (1,822 mil., + 2,8 %), Super.cz (1,580 mil., + 8,3 %) a Atlas.cz (1,537 mil., + 9,1 %). Průměrný čas strávený na internetu se zvýšil z 12,57 na 15,07 hod. měsíčně.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.