InterExpo

29. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG

V Brně se na tradičním výročním zasedání setkalo 22 delegátů. Cílem bylo představit střední Evropu jako region se zajímavým ekonomickým potenciálem. Za hlavní přednosti střední Evropy jsou přitom mj. považovány jazyková vybavenost, používání technologií srovnatelných se Západem, avšak s polovičními náklady, právní prostředí. Z demografického hlediska jde o trhy s průměrným věkem o 10 let nižším, než má Západ, vysokou úrovní vzdělání především v technologických a strojírenských oborech a s liberalizací trhu. Veletržní experti se shodli na tom, že Brno je skutečným „středoevropským veletržním centrem“ pro ČR, Slovensko, Maďarsko a Polsko. Právě z těchto zemí a také Německa a Rakouska míří do Brna převážná část vystavovatelů a návštěvníků.


Dvoudenní setkání přesvědčilo účastníky konference InterExpo v Brně o tom, že střední Evropa a brněnské výstaviště stojí za povšimnutí.


39obr_b1.jpg


Spokojený hostitel Jiří Škrla, generální ředitel Veletrhů Brno, a ještě spokojenější generální sekretář Interexpo Seven Smulders.


 


39obr_b2.jpg


„You put the Central Europe on the map!“ konstatoval Rogger Martin Fagg, profesor na Henlex Management College ve Velké Británii.


39obr_b3.jpg


Na brněnském výstavišti se na tradičním výročním zasedání setkalo 22 delegátů, mj. i hosté z Maďarska, Thajska, Polska a Koreje.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.