InterExpo

29. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dvoudenní setkání přesvědčilo účastníky konference InterExpo v Brně o tom, že střední Evropa a brněnské výstaviště stojí za povšimnutí.


39obr_b1.jpg


Spokojený hostitel Jiří Škrla, generální ředitel Veletrhů Brno, a ještě spokojenější generální sekretář Interexpo Seven Smulders.


 


39obr_b2.jpg


„You put the Central Europe on the map!“ konstatoval Rogger Martin Fagg, profesor na Henlex Management College ve Velké Británii.


39obr_b3.jpg


Na brněnském výstavišti se na tradičním výročním zasedání setkalo 22 delegátů, mj. i hosté z Maďarska, Thajska, Polska a Koreje.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.