ING: fotbalový festival

22. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

06obr_ing.jpg


Blížící se seriál přenosů ze světového šampionátu v kopané (9. 6.-9. 7.) hodlá jeden z partnerů fotbalové reprezentace, ING, pojmout jako pouliční slavnost. Pod názvem „ING Pražské fotbalové léto“ proběhnou velkoplošné projekce všech utkání turnaje na Staroměstském náměstí, orámované doprovodným kulturním programem, festivalem hudby, tanci, pouliční zábavou, gastronomií i možnostmi aktivního pohybu. Soutěžím na fotbalové téma má sloužit plocha s umělou trávou o rozměrech 20×12 metrů na Václavském náměstí. Pořadateli jsou firmy Taiko a USP, komunikačně a programově akci zajišťuje agentura Bison & Rose.



 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.