Hyundai Accent startuje

22. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Automobilka Hyundai uvádí na český trh další generaci svého klíčového modelu Accent. Ten patří mezi levné zástupce nižší střední třídy a k jeho hlavním konkurentům patří např. Renault Thalia, ale též domácí Škoda Fabia. Uvedení provází kampaň v tisku a v přípravě je i televizní spot. Adaptaci kampaně zajistila agentura Fabrika. Hyundai zároveň spojil komunikaci své limitované série Hyundai Champion s českou fotbalovou reprezentací. Smyslem kampaně je jednak tuto asociaci podpořit, jednak přivést co největší množství fotbalových fandů do showroomů firmy. K modelům Getz, Matrix nebo Tuscon série Hyundai Champion získají zákazníci do 31. 5. 2006 bonus až 40 000 Kč a originální repliku národního dresu.



06obr_hyunday.jpg


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.