Finlandia spouští kampaň Midnight Sun

29. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

04obr_Finlandia-vizuál.jpgFinlandia Vodka odstartovala 22. 5. mediální kampaň na podporu Midnight Sun – oslav půlnočního slunce, nejdelšího dne v roce, kdy ve Finsku slunce nezapadá. Připravena je tisková inzerce ve společenských médiích, CLV vitríny v barech, venkovní i internetová kampaň, guerillové a PR aktivity, promotion v barech a hypermarketech, soutěž o cestu do Laponska atd. Na stolech budou v barech na pijáky vodky čekat POS materiály a podtácky s vyobrazeními nových koktejlů míchaných k příležitosti chystaných oslav. Uvedená podpora poběží do konce června, kdy proběhne první velká oslava Midnight Sun v České republice, která by měla dostat „zavedení nového svátku“ do povědomí širší veřejnosti. Akce se bude konat ve čtvrtek 29. 6. v Praze na Vítkově, kde vystoupí kapela Skyline a další hosté.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.