Festival Zlatá Praha

4. 5. 2006 09:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezinárodní televizní festival Zlatá Praha, zaměřený na hudbu a tanec na obrazovce, rozdá ocenění. Soutěže se zúčastnilo se 130 pořady 70 společností a producentů z více než dvaceti zemí světa.
Festival ve 43. ročníku soustředil od 29. dubna hudební nebo taneční pořady vytvořené přímo pro televizní vysílání, pořady pro televizi přepracované, dokumenty s hudební nebo taneční tematikou a živé záznamy koncertů nebo hudebně-divadelních představení.
Největší počet pořadů – jedenadvacet – přihlásila do soutěže Británie. Českou produkci reprezentovala desítka příspěvků.
Při závěrečném ceremoniálu festivalu vystoupí na koncertě v přímém televizním přenosu v Kongresovém centru čtyři mladí pěvci, studenti Operního centra, které otevřela v roce 2002 v Moskvě Galina Višněvská.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.