Eurotel pozměnil klientské časopisy

29. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

02obr_Eurotel.jpgV portfoliu časopisů pro klienty Eurotelu se objevil nový titul pro mladou cílovou skupinu. Jmenuje se O’Chutney a vychází v malém kapesním formátu v rozsahu 52 stran. Tištěný náklad dosahuje téměř 200 tis. výtisků. Další z klientských časopisů Benefit a Go Expres byly nahrazeny novým časopisem Point.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.