Dove už má českou tvář

15. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Dove už má českou tvář
Značka Dove (Unilever) v rámci své kampaně za skutečnou krásu představila tři české a jednu slovenskou tvář. Výstava jejich fotografií probíhá v Palá-ci Flóra od 10. do 23. května a jsou rovněž umístěny na webových stránkách. V březnu a dubnu běžela adap-tovaná kampaň v tisku, outdooru a na internetu. Do hlasování o skutečné kráse přes webové stránky a textové zprávy se zapojilo přes 130 tisíc mužů a žen.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.