Dobré nápady se vždycky hodí

9. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

p20obr_1.jpg


Inzerent: Unilever Agentura: Lowe/SSPM, Kolumbie Popis kampaně: Kampaň na deodorant Axe byla realizována v časopise Soho kreativní formou postupného „svlékání“ modelky na obálce. Příslušné „oděvy“ sloužily jako navoněné vzorky deodorantem Axe.


 


p20obr_3.jpg


Inzerent: BMW Agentura: Jung von Matt, Německo Popis kampaně: Společnost BMW nasadila svoji kampaň na titulní stránky tištěných médií. Byla přitom šikovně integrována do layoutu titulních stran jako v případě magazínu Playboy.
Inzerent: Wüsthof Agentura: Springer & Jacoby Media, Německo Popis kampaně: Výrobce tradičních nožů Wüsthof usiloval o připomenutí své značky jako záruky nejvyšší kvality. Do specializovaných časopisů byl proto vložen oboustranný inzerát připomínající vybrané potraviny v co možná nejtenčím provedení, který názorně ukazoval, jak jemně je možné s noži Wüsthof nakrájet lososa, šunku nebo sýr.


p20obr_2.jpg


Inzerent: Time Magazine Agentura: Fallon New York, USA Popis kampaně: Ukázka, jak zajímavě lze propagovat vlastní médium. Dokladem je kyvadlo využívající typického rámečku časopisu Time.


 


p20obr_5.jpg


Inzerent: Flughafen Norinberg Agentura: Springer & Jacoby Media, Německo Popis kampaně: Cílem bylo vytvořit kreativní a nákladově přijatelnou kampaň, která by zvýšila povědomí o značce Toblerone. Agentura využila jedinečný tvar tohoto výrobku a v místech, kde jsou noviny přeloženy, vložila trojrozměrnou maketu ve tvaru obalu výrobku.


 


p21obr_1.jpg


Inzerent: Toshiba Agentura: ADK, Japonsko Popis kampaně: Vtipné řešení pro propagaci čisticího robotu zvolila agentura ADK. Přednosti výrobku komunikovala prostřednictvím deníku: jedna stránka sloužila jako příklad před vyčištěním, druhá stránka jako příklad po něm.


p21obr_2.jpg


 


p21obr_3.jpg


Inzerent: Nike Canada Agentura: Cossette Media, Kanada Popis kampaně: Využití širšího spektra médií včetně tištěných sloužilo jako podpora pro Nike. Aby se čtenář dostal k dalším informacím v časopise, musel „protrhnout“ pásek, symbolizující cílový finiš, který byl natažen přes dvoustránkový inzerát.


 


p21obr_4.jpg


Inzerent: Microsoft Agentura: Universal McCann San Francisco, USA Popis kampaně: Spojení redakčního textu s inzerovaným produktem bylo základem kampaně Microsoftu pro produkt MSN Direct. Text na hodinkách byl navázán na redakční text a oba tak na sebe vzájemně odkazovaly.


p21obr_5.jpg


Inzerent: Bulgari Parfums Agentura: Vizeum Switzerland, Švýcarsko Popis kampaně: Nový reklamní formát provázel reklamu na parfém Bulgari. Speciální výklopná skládanka, která čtenáře donutila, aby ji prozkoumal.


p20obr_4.jpg


Inzerent: Wüsthof Agentura: Springer & Jacoby Media, Německo Popis kampaně: Výrobce tradičních nožů Wüsthof usiloval o připomenutí své značky jako záruky nejvyšší kvality. Do specializovaných časopisů byl proto vložen oboustranný inzerát připomínající vybrané potraviny v co možná nejtenčím provedení, který názorně ukazoval, jak jemně je možné s noži Wüsthof nakrájet lososa, šunku nebo sýr.


 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.