Inzerent: Unilever Agentura: Lowe/SSPM, Kolumbie Popis kampaně: Kampaň na deodorant Axe byla realizována v časopise Soho kreativní formou postupného „svlékání“ modelky na obálce. Příslušné „oděvy“ sloužily jako navoněné vzorky deodorantem Axe.
Inzerent: BMW Agentura: Jung von Matt, Německo Popis kampaně: Společnost BMW nasadila svoji kampaň na titulní stránky tištěných médií. Byla přitom šikovně integrována do layoutu titulních stran jako v případě magazínu Playboy.
Inzerent: Wüsthof Agentura: Springer & Jacoby Media, Německo Popis kampaně: Výrobce tradičních nožů Wüsthof usiloval o připomenutí své značky jako záruky nejvyšší kvality. Do specializovaných časopisů byl proto vložen oboustranný inzerát připomínající vybrané potraviny v co možná nejtenčím provedení, který názorně ukazoval, jak jemně je možné s noži Wüsthof nakrájet lososa, šunku nebo sýr.
Inzerent: Time Magazine Agentura: Fallon New York, USA Popis kampaně: Ukázka, jak zajímavě lze propagovat vlastní médium. Dokladem je kyvadlo využívající typického rámečku časopisu Time.
Inzerent: Flughafen Norinberg Agentura: Springer & Jacoby Media, Německo Popis kampaně: Cílem bylo vytvořit kreativní a nákladově přijatelnou kampaň, která by zvýšila povědomí o značce Toblerone. Agentura využila jedinečný tvar tohoto výrobku a v místech, kde jsou noviny přeloženy, vložila trojrozměrnou maketu ve tvaru obalu výrobku.
Inzerent: Toshiba Agentura: ADK, Japonsko Popis kampaně: Vtipné řešení pro propagaci čisticího robotu zvolila agentura ADK. Přednosti výrobku komunikovala prostřednictvím deníku: jedna stránka sloužila jako příklad před vyčištěním, druhá stránka jako příklad po něm.
Inzerent: Nike Canada Agentura: Cossette Media, Kanada Popis kampaně: Využití širšího spektra médií včetně tištěných sloužilo jako podpora pro Nike. Aby se čtenář dostal k dalším informacím v časopise, musel „protrhnout“ pásek, symbolizující cílový finiš, který byl natažen přes dvoustránkový inzerát.
Inzerent: Microsoft Agentura: Universal McCann San Francisco, USA Popis kampaně: Spojení redakčního textu s inzerovaným produktem bylo základem kampaně Microsoftu pro produkt MSN Direct. Text na hodinkách byl navázán na redakční text a oba tak na sebe vzájemně odkazovaly.
Inzerent: Bulgari Parfums Agentura: Vizeum Switzerland, Švýcarsko Popis kampaně: Nový reklamní formát provázel reklamu na parfém Bulgari. Speciální výklopná skládanka, která čtenáře donutila, aby ji prozkoumal.
Inzerent:
Wüsthof Agentura: Springer & Jacoby Media, Německo Popis kampaně: Výrobce tradičních nožů Wüsthof usiloval o připomenutí své značky jako záruky nejvyšší kvality. Do specializovaných časopisů byl proto vložen oboustranný inzerát připomínající vybrané potraviny v co možná nejtenčím provedení, který názorně ukazoval, jak jemně je možné s noži Wüsthof nakrájet lososa, šunku nebo sýr.